Vrácení a reklamace

Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Věříme, že autodíly, které si u nás zakoupíte, splní svůj účel a že nákup v našem e-shopu pro vás bude příjemný a bez starostí. Všechny nabízené díly pečlivě kontrolujeme, správně identifikujeme a uvádíme také skutečnou míru opotřebení. Prodáváme funkční použité náhradní díly, auto příslušenství a doplňky.

Přesto se může stát, že i přes naši snahu nebude díl odpovídat vašim představám – například nebude pasovat na vaše vozidlo nebo vám z jiného důvodu nebude vyhovovat. V takových případech plně respektujeme všechna vaše práva na vrácení nebo reklamaci zboží. Vždy aktivně hledáme řešení, které bude vyhovovat právě vám.


Odstoupení od smlouvy - nákup online

Pokud nakupujete jako spotřebitel, máte právo zboží vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí. Nákup online u nás probíhá buď klasicky přes e-shop, nebo formou poptávky – kdy nás kontaktujete, my pro vás připravíme nabídku a po vašem odsouhlasení vám díl doručíme (pošleme přepravcem). V obou případech se na vás vztahuje stejné právo na odstoupení od smlouvy. 

 
 

Reklamace zboží - uplatnění práv z vad

Také při nákupu použitých autodílů máte právo zboží reklamovat, pokud se projeví vada. U použitého zboží je dle dohody prodávajícího a kupujícího doba pro uplatnění práv z vad zkrácena na 12 měsíců od převzetí zboží (v souladu s občanským zákoníkem).

Reklamovat však nelze vady, na které byl kupující předem upozorněn, ani vady odpovídající běžnému opotřebení či stáří použitého dílu.

 
 

Vrácení a výměna zakoupeného zboží v prodejně

Při nákupu použitých autodílů v naší prodejně v areálu autovrakoviště MILATA nabízíme nad rámec zákonných povinností možnost výměny zboží do 7 kalendářních dnů. Díl vám vyměníme za stejný, a pokud není skladem, můžete si vybrat jiné zboží ve stejné hodnotě.

Upozorňujeme, že nejsme půjčovna náhradních dílů – zboží nelze svévolně vracet opakovaně nebo bezdůvodně. Naším cílem je ale vždy najít řešení, které bude pro zákazníka férové a přijatelné.

 
 

Co je dobré vědět

Prodej použitého zboží se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami a reklamačním řádem společnosti MILATA s.r.o., v souladu s občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.). U spotřebitelských smluv se uplatňují zvláštní ustanovení na ochranu spotřebitele.

Při koupi použitého zboží je dle dohody prodávajícího a kupujícího doba pro uplatnění práv z vad zkrácena na 12 měsíců od převzetí zboží, a to v souladu s občanským zákoníkem.

Použité zboží, které je prodáváno a označeno jako poškozené, se slevou nebo s omezenou funkčností, může být při prodeji prodejcem výslovně označeno jako zboží bez záruky na funkčnost, pokud se na tom prodávající a kupující dohodnou.

Každý použitý díl je při prodeji opatřen identifikační známkou – bezpečnostní samolepkou MILATA, která znemožňuje její bezporuchové odstranění a slouží k jednoznačné identifikaci zboží. Kupující je povinen tuto známku zachovat v neporušeném stavu pro případ výměny, odstoupení od smlouvy nebo reklamace; v opačném případě může být žádost zamítnuta z důvodu nemožnosti ověřit původ zboží.

 

Obchodní informace

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz.